2013. október 7., hétfő

Tökös torta

Ria Papp receptje:

3tojásból sütöttem piskótát(3ek.porcukor,3ek.liszt,3ek langyosvíz,1/2ek.sütőpor,kb.2kiskanál kakaó),piskótalapot megkentem házi ribizlidzsemmel,állítható tortagyűrűt tettem köréje,a lapra sárga krém=25dkg zsírszegény túrókrémet összekevertem kb.35-40dkg pépesített sült tök,ízlés szerint barnacukor,méz,fűszerek(én most fahéjat és koriandert tettem),krémet a tésztára kentem.2kiskanál nescafét leforráztam hmm 2dcl ??vízzel,lehet egy kis rummal ízesíteni(ha kicsik nem esznek belőle),fehér krém=1csomag vaníliáspudingot felfőztem 2,5dcl tejben,10dkg porcukorral,ha kihűlt hozzá kevertem 400g-mos savanyú tejfölt,kb.125g felvert tejszínhab,ízlés szerint vaniliacukor.Gömbölyű babapiskótát egyenként belemártottam a kávéba,ráraktam a sárga krémre,beborítottam a fehér krém felével,megint piskóta és a maradék krém.1éjszakára hűtőbe,hogy összeálljon.Na most mivel én tudtam,hogy szállítani fogom a tortát,a biztonság kedvéért tettem bele zseletint:a sárga krémbe 1lapot,a fehérbe 3 és 1/2lapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése