2013. október 15., kedd

Nyers zserbó /raw/

Papp Timi receptje:

4 drb gyumilap (en szilvat oxxeturmixoltam, altalaban nem kell cucu, de ez az a naon savanyu szilva volt, igy steviaval izesitettem.aztan szetkentem, talcan, es megaszaltam, vagy sutoben, lassu fokon.csak nemtom, hogyan valna majd el a lap a talcatol, az aszalogephez jon ilyen lap, amire szepen ralahet kenni a pepet, igy elvalik, szerintem zsirpapir?????? Nemtom;-(((
Toltelek;
20dkg aztatott dio
5dkg kesudio
K.b3 kanal mez, izles szerint
1 kanal citromleee
1 citrom reszelt heje
1 kiskanal fahej
5 dkg kakaovaj
1 evokanal kakaopor
Stivia
A ketfele diot ledaraljuk, mezzel, citrommal, fahejjal izesitjuk
Egy jol kenheto masszat kell kapnunk
Ezt negy lap koze kenjuk......
A csokimazhoz:
A kakaovajat felolvasztjuk
Hozzakavarjuk a kakaoport es az edesitot, es raontjuk a sutire.
10 percre betesszuk a melyhutobe, hogy a kakaovaj egyenletesen dermedjen vissza, ugyanis szobahom.en elofordul, h.dermedes kozben kicsapja magabol a tobbi hozzavalot....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése