2013. október 15., kedd

Almás-tökös

Ria Papp receptje:

Kedves tündérek a recept a következő:1kg hámozott almát lereszelni,6ek kristálycukorral,1kk fahéjjal ízesíteni,(mivel nem volt elég savanykás az almám,tettem bele citrompotlót is)
Piskóta:4tojássárgája,20dkg porcukor,4ek víz,18dkg liszt,1/4 csomag sütőp
or,4fehérjehab.Közepes tepsit kibélelni alulfóliával,megkenni olvasztott zsírral,megszórni zsemlemorzsával,ráterítjük a kicsit kinyomkodott reszelt almát,újra megszórni kevéske zsemlemorzsával,ráönteni a piskóta tésztát,kb 25-30percig 180fokon(légkeveréses)sütni. Ha kihűlt,kifordítani a tepsiből,óvatosan lehúzni a fóliát.,1 vaniliás ízesítésű 400g krémtúrót(Lidl) összekevertem a sült tökkel,amit előzőleg pépesítettem, ízesítettem cukorral,mézzel,kis fahéjjal,korianderrel-kinek mi tetszik- a kész krémet rákentem az almás rétegre-ez a legutóbbi verzióm,az eredeti receptben 0.5l tejben 2 zacskó vaniliáspudingot 20dkg cukorral megfőzni,ha kihül 20dkg vajjal összekeverni,tetejére reszelt csoki,vagy még módosítottam így is: 1csomag kakaóspuding,rá tejszínhab,reszelt csoki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése