2018. június 21., csütörtök

Padlizsánkrém






 
Hozzávalók:


3 db közepes padlizsán, akkor jó, ha szép fényes a bőre
1 kicsi fej vöröshagyma
1-2 gerezd fokhagyma (ízlés szerint lehet többet is bele tenni)
olívaolaj
só (ízlés szerint)
színes bors (ízlés szerint)
1 kk mustár
2 kk majonéz
egy kis csokor friss petrezselyem zöld

 A padlizsánt megmostam, zöld részét levágtam, kettévágtam, és tepsin előmelegített sütőben 30-40percig 200fokon megsütöttem.



Ha kész, hagytam kihűlni, majd lehúztam a bőrét, felkockáztam és a mixerbe tettem,












,
olívaolajjal simára turmixoltam, közben a hagymát és fokhagymát megdinszteltem, majd ezt is hozzáadva simára turmixoltam,




Hozzáadtam a mustárt és a majonézt végül a friss apróra vágott petrezselymet kevertem hozzá.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése