2013. november 3., vasárnap

Reform almás pite

Julianna Rencés Kovács receptje:


tészta: 
*100g csicseriborsó liszt, 100g mogyoróliszt, 100 g zabpehely őrlemény (de lehet bármilyen lisztkeveréket használni), 200 g kókuszzsír, 100 g xillit, 2 tojás sárgája, pici diókrém a lazításhoz, hogy összeálljon. belenyomkodtam a tepsibe és hideg helyen hagytam pihenni míg elkészült a töltelék.
töltelék:
*rettenetesen sok alma lereszelve, ízlés szerint xillit, fahéj hozzákeverve.
*diókrémet készítettem: kb. 2 marék dió a turmixba, annyi vízzel hogy egy ujjnyira ellepje. krémesre turmixoljuk - ebből tettem picit a tésztához, a többit pedig elkevertem 2 tojás sárgájával és kb. 3 ek psylliummal. hozzákevertem az almához és a tésztára rétegeztem.

*a tetejére felvertem a 4 tojás fehérjét kb 2 ek xillittel.
* először a fehérjehab nélkül sütöttem 180°C-on kb. fél órát, majd rákentem a habot és visszadugtam még 10 percre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése