2013. november 7., csütörtök

Mákos-szőlős és túrós rétes




 Ria Papp receptje :

már több féle receptet kipróbáltam,pl.ecetes langyos vizeset,gyúrni.oszt "csapkodni"a nyújtó deszkához,egyszer jó volt,aztán meg kevésbé sikerült-szakadt,akkor elkezdtem azt a foszlósat,nyújtós,kenőset,de nem hagyott nyugodni a dolog,a nagynénit is kifaggattam,ő langyos tejes-ásványvizet,daraliszt-simaliszt keveréket használ de nem tudnak ám pontos receptet adni,nekik könnyű,a kisujjukban van :-DDD..

én most sima- és réteslisztet használtam(kb.0.5kg),1-2kanál olvasztott zsír,tej és simaviz keveréke(kb.4-5dcl),só,Kenwood bácsi nekem is besegített:-D(régebben végig kézzel),mikor kezdett összeállni a tészta,tettem még lisztet,mert úgy láttam nem elég kemény,utána még kézzel a deszkán jól átdolgoztam ,2 cipót csináltam,jó félórát pihentettem (meleg edényekkel letakarva) pihi után kicsit megsodortam kb.25cm kör,jól meg kentem olvasztott zsírral,és nyújtás...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése