2013. november 13., szerda

Magvas kenyér



recept forrás: internet & én ;-)

  • 4 egész tojás
  • 1 evőkanál útifűmaghéj (psyllium)
  • 1 teáskanál sütőpor
  • ízlés szerint só
  • 4 púpos evőkanál szezámliszt
  • 2 púpos evőkanál lenmagliszt
  • 2 púpos evőkanál gesztenyeliszt 
  • 4 púpos evőkanál rizsliszt
  • 1 evőkanál lenmag
  • 2 evőkanál szezámpehely
  • 0,5 dcl víz
  • 1 evőkanál sertészsír/ kókuszzsír
  • tetejére tetszés szerint magok


- egyszerre mindent beleraktam a keverőtálba és a kenwoodom összedolgozta a tésztát;

- sütéshez most a hosszúkás tupperos szilikon formát választottam, kikentem szezámmag olajjal, beleöntöttem a tésztát, megszórtam len- és szezámmaggal, 200°C-on tűpróbáig sütöttem, kb. 20-30 perc

- de lehet sütőpapírra kis zsemlyéket is sütni belőle, akkor rövidebb a sütési idő






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése